هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)
هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)

کوکو سیب زمینی نازنازی!

خووووب دوستان گل هپی شف 

 امروز یه غذای خیلییییییییییی راحت و آسون داریم....که اکثرن خیلی ها هم بلدین ! 

تبحر خاصی نمیخواد درست کردنش! 

 

 

 

هپی شف حامی و طرفدار سبزی خوردن و سالاد! 

ادامه مطلب ...

و اینک کوکو ورمیشل!

سلام عرض میشه خدمت هم میهنان عزیزم! آقایون بزرگوار.خانومای گلم! 

میریم داشته باش غذای مهرکه امروزمون رو!! 

 

خوووو 

اولللل که ورمیداری مایه ماکارونی درست میکنی!    

من اینجوری درست میکنم! 

پیاز و میریزم تو میکسر...بعد خرد که شد ...میریزم تو تابه که سرخ بشه! همزمان فلفل سبز و قارچ هم خرد میکنم میزارم با این یارو پیازه سرخ بشه!  

هویج هم گاهی وقتا رنده میکنم تو مواد!

اندکی که سرخ شد...گوشت چرخکرده عزیز رو میریزی قاطیه اونا....و اجازه میدی که مواد دست به دست هم بدهند و میهن خودشون رو آباد کنن و سرخ بشن! 

ادویه ماکارونی اگه داری....میریزی قاطی مواد..ادویه خیلی مهمه برو بکس عزیز! 

آویشن رو میتونی بریزی..یه قاشق... بعد من واسه  ترش تر شدن آبغوره میریزم..شما میتونین آبلیمو هم بریزین! 

نمک و فلفل و فلفل قرمز اندکی!زرد چوبه اینا هم میریزی قاطی مواد! 

رب گوجه گوگولی رو فراموش نکنین! ایشون نقش اصلی رو بازی میکنن!  

بعد که مواد پخته شد! میری سراغ مرحله بعد! //// 

چند لحظه وایمیسی..استراحت میکنی!  

استراحت خیلی مهمه این وسط! 

خو بسه !!!! 

ماکارونی رو میریزی تو آب جوش تا نرم بشه! بعد به مرحله صاف کردن میرسونی! 

توی کاسه جدا یه تخم مرغ میشکنی!...بستنگی به حجم ماکارونی داره! اگه ماکارونی زیاد تر بود 2 تا تخم مرع!  

 بدین شکل: 

 

  

بعد با زغفرون و نمک و فلفل و قاطی میکنی...ماکارونی هم میریزی تو این مواد! 

هم میزنی خوب!   

 

 

یه قابلمه میزاری رو گاز و روغن یا کره میندازی توش تا آب بشه و داغ بشه! 

یه لایه ماکارونی تخم مرغ و زعفرونی میریزی....بعد یه لایه مایه ماکارونی! بعد میتونی پنیر پیتزا هم بزاری روش!   

 

 

بعد باز ماکارونی...مایه ماکارونی ...پنیر پیتزا! 

آخر سر هم در قابلمه رو میزاری و بعد نیم ساعت میری برمیگردونی تو ظرف!  

 

 

 

اگه دوس داشتی سس مالیش میکنی...نخواسی هم همینجوری با ماست ور میداری میخوری! 

  

وههههههههه! من که خعلی دوس دارم! 

شمام ترای کنین ببینین چی میشه! 

 

هپی شف!