هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)
هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)

اسنک

 با سلام و قبولی طاعات! 

 

یه دستگاه ساندویچ میکر: 

     

 

 

 

 

 

 

 اینم یه لینک مرتبط! 

http://www.ashpazonline.com/cook717.html

 

نوش جون دوستان هپی شف! 

 

 

 

نون تست یا نون اسنک! عرضه در تمام سوپری های کشور!

(من مارک سنان رو دوست دارم!)

اول میای مایه ماکارونی رو درست میکنی! همون گوشت چرخکرده و رب گوجه...و فلفل سبز و قارچ و ادویه و اینا رو قاطی میکنین و سرخ میکنین!

بعد یه طرف نون رو سس هر مدلی دوس داشتین میریزین و با ته قاشق پخش میکنین همه جای نون!!! میتونین یه ذره آویشن اگه دوس داشته باشین بپاشین!!

بعد مواد پخته شده میریزین...آخر کار یه پنیر پیتزا ورقه ای یا رنده شده هم میریزین روش و اون یکی نون رو هم میزارین روش!

دستگاه رو روشن میکنین!

اگه 4 تاییه دستگاهتون که 4 تا ساندویچ همین مدلی درست میکنین و میزارین توی جاش!

اگه دوتاییه هم که دو تا درست میکنین!

در دستگاه رو می بندین! ..بعد 6..7 دقیقه...برید سراغش...اگه دوس دارین خشک بشه..مدت زمان رو بیشتر میکنین..اگه میخواین نرم باشه....در حدی که پنیر پیتزا آب بشه ..3..4 دقیقه میزارین اون تو!

بعد میارین بیرون ...با قیچی یا چاقو وسطش رو جدا میکنین! بعد با سس میخورین!

خوشمزه و راحت و سوسوله!

میتونین مرغ هم ریز کنین با فلفل و قارچ و اینا سرخ کنین و بپزین و با نون اسنک درست کنین!

می تونین با تن ماهی هم درست کنین!

میتونین سوسیس..کالباس رنده کنین با پنیر پیتزا و قارچ و فلفل قاطی کنین و درست کنین!

میتونین هر چیزی که فک میکنین خوشمزه میشه بزارین لای نون و 3 سوته دستگاه براتون درست میکنه و تحویلتون بده!

نظرات 15 + ارسال نظر
آمارین چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 ب.ظ

من عاشقشم. خیلی میدوستم. با سوسیس موسیس بیشتر دوس دارم
من یه وقتا سیر و سس مایونز و اویشن هم قاتی میکنم میریزم روش یا پنیر پیتزا اونم محشر میشه

خیلی باحالههههه...
نوش جون..اومدم اونجا واسم درست کن :))

ساحل پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ق.ظ

ای وااااااااااااااای هپی شف... ببین آدمو تو دردسر میندازی الان این شیکم وامونده ول که نمیکنه مجبورم براش اینم امشب درست کنم
کلی زحمت کشیدیم رژیم گرفتم همش به فنا رفت

:))))
تو آخه با قیافه معرکه ت رژیمت برای چیه پس؟
شیطونه میگه ..هیچی ولش کن :)
درست کن بخور و نوش جونت بشه خواهر

تبسم پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ب.ظ http://tabassom20.persianblog.ir/

بههههههههههه
خسته نباشی کدبانوووو ماااچچچچ بزرگ واست

:) دوس داشتی؟
مرسییییی عزیز دلللللللل
قربونتتتت

yasna پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 ب.ظ

عشق من
شارژ نداشتم که جواب اس بدم
قربون خوشمزه هات بشم

قربونت جیگرررررررر
اکشال ندارههههههه
من قربون اون فسقل نخودی بشم!:)

جوانه یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:36 ق.ظ http://norasteh91.blogfa.com

سلام بانوی هنرمند

خواهش میکنم عزیزم دستتون دردنکنه بابت مطالب ارزشمندتون

سلام..:)
وای به من میگی بانوی هنرمند کلی آب دهنم رو زورکی قورت میدم:))
فدای شما خانوم
مرسی

یک حقوقدان چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام هپی ...

کوکوی ورمیشل رو درست کردم... عکسشو گذاشتم بیا ببین خوب شده..

اومدم فقط تشکر کنم ازت

سلام عزیزم
خوشحالم دوس داشتی
نوش جونتون
قربونت

معلم پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ http://ندارم

سلام خانمی خسته نباشی و ممنون از وبت ، امروز اتفاقی باهات آشنا شدم و خیلی خوشم اومد َ با اجازت دستور چند مورد رو هم برداشتم تا درست کنم َ بازم بهت سر میزنم و برات آرزوی موفقیت دارم.

سلام عزیزم
قربونت برم .خواهش میکنم
خوشحالم خوشت اومده
حتمن حتمن ...دستورات واسه خوده گل شماس اصلن

میبوسمتون و روزتون بخیر

منیر شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ http://monir22.blogfa.com

مَ --مَ-- ن پس کی پست جدید میذاری

:))
فرصت نمیشه دخترم
مرسی از یادآوری
سعی میکنم بزارم .فدات

مریم از وبلاگ " باز باران " پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ق.ظ http://baazbaaraan.blogfa.com/

هپی جون ،
غذای جدید نمی ذاری؟

فلن خواهر سخت مشغول کار و زندگی ام...بعد رمضون ایشالا باز میام.
قربونت

مریم از وبلاگ " باز باران " پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:13 ق.ظ http://baazbaaraan.blogfa.com/

هپی ؟ کجایی هستی ؟

:)
دوستم داشتی؟

هیوا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:32 ب.ظ

سلامممممممم خیلی وبلاگت باحاله دیگه مدام سر میزنم بوووووووس

سلام عزیزم
قربونت.خواهش میکنم.
وبلاگ خودتونه.تشریف بیارین :)

مریم از وبلاگ " باز باران " سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ http://baazbaaraan.blogfa.com/

هپی من ؟
کجایی ؟

من همینجاهام.هنر خاصی از خودم در نکردم فلن :))
خصوصی اون بالا سمت راست.گرینه تماس با من رو بزن!
بسیار خوشبختم از آشناییت عزیزکم
میبوسمت

محمد چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ http://shekarabad.blogfa.com

شادباشیدوسلامت

خعلی ممنون.متشکرم.همچنین

سعید مسعود یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ق.ظ http://kohneketab.blogfa.com/

سلام به شما و خوانندگان
یک پیکان نوستالژیک دارم که داخلش و چعبه اش پر است از کتاب.کتابهای خاص ، کمیاب و نایاب(کهنه و نو) .همه کتابهای برگزیده و باارزش..حتی عامع پسنداش هم مورد تایید عده ای کتابخون حرفه ای هستند چه برسه به کتابهای خواندنی و عمیقش.
بصورت سیار می چرخیم و هر جا ، جا دیدیم و چشم ماموران سد معبر را دور ، کتابها را روی کاپوت جلو و جعبه عقب و دور تا دور سقف و باربند می چینیم.دل نازکی هم داریم که به تقاضاهای تخفیف نه نمی توانیم بگوییم.البته در حد معقولش.
به رفتارهای اجتماعی مردم هم علاقه مندیم.برای همین برخوردهایشان با مقوله کتاب را به زبانی نزدیک به طنز ، در همین وبلاگ وهمچنین در پیجی در فیس بوک می نویسیم.(صفحه ای به نام کتابفروشی سیار سعید)
سفارش کتاب می پذیریم..
لیست کتابها را تا جایی که ممکن بوده در یکی دوتا از پستها نوشته ام.ولی نه همه ی آنها را ،ولی با مطالعه همینها دستتان می آید که چه مدل کتابهایی را عرضه می کنم.تقریبا همه ی کتابهایی که دستفروش ها و نایاب فروشی های انقلاب دارند را دارم.
بعضی از دوستان که این پیام را در کامنت دونیشان دیدند گفتند با وجودیکه عادت ندارند کامنتهای تبلیغی را تایید کنند اما این یکی فرق می کند و ارزشش را دارد.شما نیز چنین کنید خیرشو ببینید.لینک هم بدهید ، هم دسترسی بعدی برای خودتان آسان می شود و نمی خواد به ذهن هزار سوداییتان فشار بیاورید که اسمش چی بود اونیکه کتاب سیار می فروخت و ... قول میدم به یادتون هم نیاد.بعلاوه لینک کنید ما هم دل رحم ، شاید که نه ، حکما برای جبران این لطفتان در پارت اول خرید تخفیفی می دهیم که راضی برگردید و هی ما را لینک کنید و هی برای ما تبلیغ کنید.باور کنید ما همچی آدم خوبی هستیم .
مشاوره تخصصی هم می دهیم.خودمان کتابخوان تیری هستیم.
کتابخانه شخصی شما را هم به قیمتی که نه سیخ بسوزد و نه کباب می خریم.
در تهران کتابها را یا به پیک می دهیم یا خودمان می آوریم خدمتتان(اگر از سه جلد بیشتر بخواهید) یا خودتان می آیید می برید یا هر مدل دیگه ای که بخواهید.شهرستانها هم با پست یا اتوبوس یا تی پاکس (البته با پرداخت هزینه)
اگر کتاب هم نمی خرید قول می دهم مطالب وبلاگ برایتان جدابیت خواهد داشت.

شهره پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ

ببین میگما ..... هر کی غذا و تزئین حرفه ای میخواد خوب نیاد اینجا !!!! مگه دعوت نامه فرستادی ؟؟؟؟

نفرستادم.ولی دوس دارن بیان....نظر بدن... برن رو اعصاب نداشته من!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد