هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)
هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)

خوراک سوسیس ...مممممم!

خوب اینم یه غذایی هست  برای رفع سلامتی :) بخاطر سوسیس به کار رفته! 

من نمیدونم اگه این سوسیس ضرر داره..پس چرا اینقد خوشمزه س؟  

 

 

  

 

حالشوووووو ببرین! 

هپی شف  

 

خوب...به هر حال!

اول سیب زمینی رو خرد میکنی...سرخ میکنی..میزاری کنار! سوسیس رو قاطی نکنی هاااااا...چون سیب زمینی باید در ضمن سرخ شدن پخته هم بشه! بعد سوسیس چون 3 سوته سرخ میشه میسوزه!

بعد سوسیس رو خرد میکنی و سرخ میکنی...بعد سیب زمینی سرخ شده رو اضافه میکنی مجدد!

میتونی فلفل سبز هم خرد کنی قاطیه این مواد بزاری سرخ بشه! میتونی قارچ هم سرخ کنی... من چون نداشتم نکردم دیگه!

بعد واسه سس !

میای 4 تا قاشق رب گوجه رو با نصف استکان سرکه و نمک و فلفل و آویشن قاطی میکنی و میریزی توی تابه!

بعد هم میزنی تا همه جای این سوسیس و سیب زمینی قاطی بشه و اینا!

بعدم با نون ساندویچی و سس فرانسوی و خیارشور و کاهو و گوجه و میزنی میری بالا!

نظرات 18 + ارسال نظر
فرشته سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ق.ظ http://dosttansalam.persianblog.ir/

وای هپی جون منم سوسیس خیلی دوس دارم هرماه هم کلی سوسیس میخریم ولی میگن سرطانزاس یکم با عذاب وژدان به بچم میدم

واسه اون سوتی دادنت!:))
خوشم میاد که همه میدونن مضر هست ! :)

ستاره کویر سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ http://hadiseashna.blogsky.com

محرّم: آنگاه که انسانی به آن درجه از عشق و آگاهی میرسد که خالصانه وعاشقانه همۀ وابستگیها، دلبستگیها و حتّی جان شیرین را در راه آرمانی مقدّس فدا میکند، ملکوت خشنود میشود. کائنات آذین بندی میکند. خداوند لبخند میزند و عاشقانه آغوش می گشاید.چنین پروازی را سوگی نیست. ماتمی نیست. اشک و آهی نیست. بلکه تنها عشق است و شادی وصل. (از وبلاگ حدیث آشنا)

گل مریم سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ب.ظ http://mehrabantwo.blogfa.com

هپی تو سرکه می زنی من آبلیمو می زنم
غذای مورد علاقه محمده یعنی هر موقع می خوام یه کاری برام انجام بده مطمئنا قبلش این غذا رو براش درست می کنم

همین مزه ترش گونه سرکه یا آبلیمو مزه شو زمین تا آسمون خوشمزه تر میکنه!
به به به به ....ای ول مادر مهربان و عزیزم.
دسته شما بی بلا

معلم چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ب.ظ http://ندارم

سلام هپی جون ، نمی دونم چرا همه ما با اینکه مضرات سوسیس و کالباسو میدونیم ولی باز میخوریم و سیر هم نمیشیم ، بس که خوشمزه و خوش خوراکه والاولی خود من سعی میکنم کمتر بخورم البته اگه وسوسه های شیطانی شکم جان بگذاره...، راستی عزیزم اگه امکان داره چند تا دسر ساده وخوشمزه برامون بذارممنون و متشکر.

سلام بر معلم جان عزیزم!
:))) آره خوب! موافقم!
حتمن میزارم برات.قربون محبتت

مریم از وبلاگ " باز باران " جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ http://baazbaaraan.blogfa.com/

هپی عزیزم
می بوسمت ، مرسی
منم دلم برات کلی تنگ شده بود
وای هپی .....................
چه کرده ای !!!
ما نبودیم ببین چیا پختی !!!!!!!!!!!!!!
چقدر همشون عالی ان .....
سوسیس رو منم دوست دارم ،
به خاطر نیترات و مواد نگهدارنده خطرناکه ...
هر چیز خوشمزه ای که سالم هم نیست جانِ من
مزه ی خوبش به خاطر ادویه هاس و اینکه داغ سرو می شه به نظرم .....
سردش چندان جالب نیست ...
من حتمن هم با نوشابه باید بخورم تا قشنگ سلامتی ام رفع بشه

مریم عزیزممممممممم
خوشحال شدم اومدی.خوبی؟
آره خوببببببب...قبول دارم سالم نیس...ولی خوشمزه س....نمیشه ازش گذشت!
:)))))) نوشابه که دیگه توپه روی این غذاها!

م____ریم جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ب.ظ http://madadrangy.blogfa.com/

خب خود آزاری مگ داریم نگا کنیم آب لبو لوچه مون راه بیافته!!!!
سلام خوبین؟ از وبلاگ زهره اومدم اینجا اگ دوست داشتی بیا وبم آشنا بشیم!
خیلی به به هات خوشمزه ن گشنه م شد!
راستش خودم زیاد ب وبم سر میزنم دوست دارم کسایی م ک باهاشون حرف میزنم همینجور باشن ک بشه با هم دوست باشیم.ایشالا ک همینطوره

سلام مریم جونم.بسیار خوش آمدی عزیزم!
خوشحالم دوس داشتی.سر فرصت حتمن میام باهات دوس میشم!
لاو یو سو ماچ

خاطرات خانه کودکی جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:46 ب.ظ http://pari80.persianblog.ir

وایییییییییییی دهانمان را بسی آب انداختی دخترولی ما اراده مون قویه ...3 ساله لب نزدیم ... نمیتونی گولمون بزنی


یعنی ای ول به اراده قوی شما!
خیلی خوبه که تونستی...

محمد سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 ب.ظ http://shekarabad.blogfa.com

یک دونه فلفل دلمه و 300 گرم قارچ هم بزنی بهش اونوقته که دستات هم میخوری هر چند سرطان زاست ا

خیلی ممنون.

ماری چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ق.ظ

میچسبه...خصوصا اگه این خوراک از نوع بندری و تندش باشه

محمد دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ق.ظ http://shekarabad.blogfa.com

بابا یک ماه شد دیگه چیزی درست نمیکنیییییییییییی

یه ذره لو اکتیو شدم.ببخشین..میام زود

مریم از وبلاگ " باز باران " پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ http://baazbaaraan.blogfa.com/

فاطمه دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ق.ظ

سلام صحرا
یه چیزی از بلاگ قبلیت یادم اومد
و اون تیرامیسو بود که اون وقتا درست میکردی

هی وایه من !
یادش بخیر

دیدی یادم اومد؟

سلام عزیزم.
ایشالا درست کنی و حالش رو ببری ای دوست!

فاطمه یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ

دختر
بگیر یکم آشپزی کن
از این غذاها عجیب غریبت درست کن
این سوسیسه که تموم شد دیگه به سلامتی
یعنی الان تو یکی دوماهه اشپزی نکردی پس !!!
روحت تازه میشه

غذا درست کن
دسر مسر
ما هم بیایم عکس ببینم
تو حال ببری
ما هم عکس ببینیم

صدر پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام
شما سفارش غذا هم قبول میکنید؟
این عکس سالاد الویه ای که براتون میفرستم رو میشه بگید هزینه تهیه اش چه قدر میشه؟ خیلی ممنونم ازتون.
خواهشا اگه خودتونم سفارش قبول نمیکنید چون دستتون توی کار هست یه قیمت بههم بدید.
تشکر
http://www.loghme.com/Image/News/9210/olvieh/y8crilz5.jpg

سلام..خیر...سفارش نمیگیرم.

ویدااااااااااااااااااا یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:53 ق.ظ

قربونت برم من کجایی تو برامون از این دستورای خوشمزه ت بنویسی
یعنی عاشق این رسپی دادنت هستم من

عزیز دلمی.
گرفتاریم یه خورده عزیزم

مریم از وبلاگ " باز باران " سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ http://baazbaaraan.blogfa.com/

هپی جان کجایی ؟
دلمان تنگ شد برایت

مریم همیشه مهربان.منم دلتنگتم.

مریم از وبلاگ " باز باران " جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ب.ظ http://baazbaaraan.blogfa.com/

عزیز دلم ، کم پیدایی ... کجایی

a شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام دوست من امروز وقتی وارد یکی از سایتهای اینترنتی شدم نتونستم به راحتی ازش رد بشم سایت مربوط به پدر رنج کشید صبا بود
www.sabayepedar.net
پدری که از همه چیز خودش حتی کلیه اش به خاطره دخترش گذشته بود …
نمیدونم چه حسی بود تک نک مطالب رو خوندم و با خودندن هر مطلب بیشتر به صبا نزدیکتر میشدم صبا که الان 11 سال بیشتر نداره وباید مثل بقیه دختر های هم سن و سال خودش با عروسک بازی کنه و تنها غم و غصه اش همین عروسک ها باشه ولی نبود
سال ۸۶ صبا کوچولو که بعد از یه سردرد و مراجعه به پزشک ها متوجه میشه توموری در مخچه اش است که باید عمل بشه اولین عمل رو سه روز بعدش انجام می ده و عمل های دیگه پس از عمل ها و تاکنون بیش از29 عمل جراحی انجام میده و پس از یکی از همین عمل های در ۲۰/۴/۱۳۸۷ در ای سی یو به دلایلی که روشن نیست ؟؟؟ صبا دچار ایست قبلی و پس از ۵ بار احیا به کما می رود و دیگه زندگی صبا با زندگی که من و شما داریم متفاوت میشه
پس از آن پزشکان از صبا قطع امید میکنند و پدر و مادر صبا مجبور میشونداز صبا در خانه نگهداری کنند و هزینه های سنگین آنها راوا میدارد که از وسایل زندگی خود حتی کلیه خود بگذرند ولی حتی کوچیکترین نا امید ی در این پدر و مادر ایجاد نمیشود … ولی....................
در آخر اگر مایل کمک به این خانواده و صبا کوچولو هستید میتوانید ازاین طریق نیز اقدام کنید

وب سایت : www.sabayepedar.net
شماره تماس با پدر صبا که در سایت است 00989178879199
لطفا برای کمک به صبا با دیگران در سایتتان به اشتراک بگذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد