هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)
هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)

*

این متن رو یه جا خوندمش.... منم تقدیمش میکنم به همه شما دوستای عزیززززززززززم: 

به گمانم بزرگترین دارایی ِ زندگی ِ آدمیزاد، همین دوست های دیده و نادیده، دوست های مجازی و دوست های واقعی هستند...

همین دوست هایی که برایت پیغام می گذارند...که اعلام می کنند حواس شان به تو هست...

همین دوست ها که با دو سه خط پیغام نشان می دهند چقدر دل شان پی ِ تو ، دل ِ تو و درد ِ توست...که چقدر خوب تو را می خوانند...

همین دوست ها که پیگیرند...که نباشی دلگیرند...

همین دوست ها که دلتنگ ات می شوند و بی مقدمه برایت می نویسند...

وقت هایی دو سه خط شعر می فرستند...که بدانی خودت...وجودت...خوب بودن حال و احوالت برای کسی مهم است...

آدمیزاد چه دلخوش می شود گاهی، با همین دو سه خط نوشته...دو سه خط پیغام، از دوستی آن سر ِ دنیا...

حس ِ شیرینی ست که بدانی بودن ات برای کسی اهمیت دارد، نبودن ات کسی را غمگین می کند...

وقت هایی هست که می فهمی حتی اگر دلت پُر درد است، باید بخندی و شاد باشی، تا دوستت را، جان ِ دلت را، غمگین نکنی...

خواستم بگویم که چقدر این دارایی های زندگی ام،این دوستان ِ دیده و نادیده، برایم پُر ارزش ند...

که چقدر خوب است دارمشان

نظرات 4 + ارسال نظر
هستی چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:42 ب.ظ http://shefhasti.blogfa.com/

سلام هیچ چیز توی دنیا با ارزش تر ازیه دوست خوب نیست من که توی غربت زندگی میکنم با تمام وجود اینو حس میکنم خوشحال میشم بیشتر باهم اشنا بشیم البته اگه قابل دونستی
منتظرم
مرسی

سلام عزیزم.منم از دوستی با هات خوشبختم.دوستت دارم دوستم.
قربانت

محمد شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:28 ب.ظ http://shekarabad.blogfa.com

همیشه سالم وشادباشی

ممنون

هستی یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:00 ب.ظ http://shefhasti.blogfa.com/

سلام پیش ما هم بیایید خوشحال میشیم
منتظرم
مرسی

سلام.حتمن عزیزم.ممنون

آرت دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:34 ق.ظ

خیلى خانمى، دوست جون من! بهت افتخار میکنم و خیلى خوشحالم که باهات آشنا شدم. امیدوارم زندگیت همیشه شاد و پر از لحظه هاى دوست داشتنى باشه و کنار کوچولوت خوشبخت و موفق باشى. Love u 4ever my sweetheart ❤️

خیلی ممنون عزیزم.تو خیلی لطف داری به من.
منم از آشنایی باهات خوشحالم.مرسی از محبتت.ماچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد