هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)
هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)

کله گنجشکی

 

از همین قلقلی ها تو فسنجون هم میندازن! 

 

  

 

ادامه مطلب ...

سوسیس گلی! :)

و اما سوسیس گلی! 

 

 

 

ادامه مطلب ...

ته دیگ!

 

 

 

این که ته دیگ سیب زمینیه! قالب میزنی و میزاری ته دیگ! 

 

 

 

 

 

اینم نون تست بود که مونده بودم چیکارش کنم که ورداشتم قالب زدم و این شکلی گذاشتم ته دیگ! حتی میتونین نون ساندویچی که نمیدونن چیکارش کنین هم نازک نازک ببرین بزارین ته دیگ! 

تیرامیسو

 

عکس کیفیت نداره ببخشین!

هر کی درست کرد نتیجشو بگه!!! 

 

ادامه مطلب ...

سوپ جو و قارچ و شیر

 

 

هپی شف  

لبخند یادت نره!  

 

 

ادامه مطلب ...

دسر فیت فانی بیسکوییتی موزی

بعضی چیزایی که درست میکنم اسم خاصی نداره!   

 

 

بیا تا بهت بگم!

ادامه مطلب ...

سلامممممم

ول کام آل تو هپی شف وبلاگ :) 

میریم که داشته باشیم غذاهای هپی خانم رو! 

 

در ضمن بگم من نه آشپز حرفه ای هستم..نه غذاهای قرتی بلدم درست کنم... 

هر چی درست کردم و میکنم مینویسم تا واسه خودم بمونه! آندرستند؟ 

 

لبخند یادت نره!