هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)
هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)

سوسیس گلی! :)

و اما سوسیس گلی! 

 

 

 

 

واسه مهمونی های سوسولی و جلفی قشنگه! 

اگه سوسیس انگشتی باشه قشنگ تر و بهتر تره ! اگه هم نداشتی که همین مدلی ها خوبه! 

وقتی هنوز سرخ نکردی ورمیداری با نوکه چاقو برش برش های این مدلی میدی بهش..خیلی هم عمیق نباشه! 

بعد سرخ میکنی این مدلی باز میشه....قشنگ میشه! 

من دوس دارم! 

وقتی اومدم  اونجا برام درست کن

نظرات 8 + ارسال نظر
ناعمه جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ب.ظ

چه جالبهههههه خوشمان امد
واسه جمعه مهمون داریم یه چندتا دسر بگو درست کنم اسون باشهااااا مثل این تیرامیسو

ایشالا درست کنی و بخوری و نوش جان بشود!
ممممم....واسا ببینم چی میتونم بگم که راحت باشه...
اون دسر اولی با فیت فان هم که راحت بود خییلی...
دیگه هر چی پیدا کردم میزارم.قربونت

شیرین شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ق.ظ


چقده خوشگله به به به به
چقد خوش سلیقه ای هپی جونم دست گلت درد نکنه نمره ات بیست بیست بیست

قربونت شیرین جون.مرسی عزیزم.نه بابا دیگه اون خبرا هم نیس..

sahar شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 ق.ظ

Shoma tashrif biar chashm

چشم

آمارین شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ب.ظ http://amarin.blogfa.com

این خط اخرش چیه دیگه؟ وقتی اومدم اینجا برام درست کن:)))
من یه بار خواستم مارپیچی درست کنم ریدمون کردم:))))
همه ش میبرید از وسط. با سیخ کباب چوبی درست کردم


خط آخرش واسه تو بود دیگه..:)
مارپیچی چه مدله خواهر؟ وهههههه..چیزایی بلدیاااا...

آمارین شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:04 ب.ظ http://amarin.blogfa.com

یه سیخ میکنی توی سوسیست ازین ورش بره ازونورش در بیادبعد یه چاقو برمیداری مارپیچ برش میزنی. نباید قطع بشه. باید همینطوری دایره وار بری پایین نه که دایره ش بکنی. بعد میشه مارپیج. وقتی سرخش کنی خیلی خوشگل میشه. با کوکتل راحتتره


سخته که مادر...سخت نیس؟
ولی در نهایت خیلی قشنگ میشه..تصورش کردم..دوس داشتم

ماری یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ق.ظ

من اصن تا بحال این مدلیشو ندیده بودم...هم شیکه هم قشنگ هم ساده....آخه ازین هنرات آدم هرچی بگه کم گفته


وههههه..یکی منو بگیره...

حکیم بانو شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ق.ظ

واسه تولد دخترم بدون این که من بگم دوستم این مدلی درست کرده بود.بعد بهشون گفتم یکی از دوستام تو اینترنت گفته برای مهمونی های جلفی مناسبه ازخنده مرده بودن.

خاک وچوکم

سحر یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ق.ظ http://divanaaa.blogfa.com

سلام عزیزم صفحه اولو کامل خوندم خیلی غذاهات راحت و گوگورین
سر فرصت میام همرو مینویسم واسه خواهر گوگولیم بووووووووووووووس

قربونت برم عزیزم.خوشحالم دوس داشتی.
فدای شما سحر جونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد