هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)
هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)

نون و پنیر و خیار و گوجه قرقری!

 

 

  

 

  

 یه ذره ترررر زدم رو گوجه ها!!! ولی خوب...برای بار اول خیلی هم خوبه از نظر خودم!  

 

جونمممم نظر خودم!

 

در نهایت: 

  

 

 

 

هپی شف  

 

ادامه مطلب ...

سیب زمینی شکل گل!

 

 

 

 

 

اینم یه لینک آموزش دیگه ش! 

 http://www.beytoote.com/housekeeping/artifice/education-form-potatoes-rose.html

 

حالشو ببرین دوستان هپی شف 

 

ادامه مطلب ...

پیتسا!

آقا یه پیتزا درست کردم عین پیتزا فروشی های های کلاس  ایتالیا شد!!!! 

 

 

  

 

 

1 ربع میزارین توی فر تا پنیرا آب بشه...من میخواسم خمیرش هم خشک بشه گذاشتم 20 مین بمونه!...

دیگه بعد ورمیدارین با یه عالمه سس میخورین....با نوشابه.... 

 

 

 

 

 

 

نوش جون بچه ها! 

هپی شف 

 

 

ادامه مطلب ...

تزیین خرما

بادام پوست کرده! :) 

خرما! 

 بالای خرما رو باز میکنین بعد بادوم رو میچسبونین به دیواره ! 

 

 

 

 

 

هپی شف

خورشت هویج لوبیاااا...

با عرض سلام و تبریک حلولللل ماه مبالک رمضان...خدا به همه طاقت بده تواین گرما البته!! 

 

 

 

 

ببینین من از این رنده استفاده کردم که هویج و کدو باریک باریک رنده شدن.... 

 

 

 

 

سری های مختلق داره البته...اگه دیدین بخرین...من که خیلی ازش استفاده میکنم...  

 

 

 

 

 

درست کنین و نوش جون کنین عزیزای دل هپی شف

التماس دعا!

ادامه مطلب ...

تزیین دسر بیسکویتی!

با بیسکوییت پتی بور خیلی میشه دسر درست کرد! 

مثلن کرم های مختلف ...کاسترد....فیت فان..که میشه لابلاشون بیسکوییت گذاشت! 

در نهایت میشه یه تزئئین این مدلی هم کرد! 

 

 

 

  

 

البته عجله ای شد ..تمیز در نیاوردم! ولی خوب..طعمش که فوق العاده بید!

  

هپی شف!

ژله قالبی و خرده های رنگی قرتی !

 

این یه مدل ....

 

اینم یه مدل دیگه!

به همین سادگی که نبود...ولی به همین خوشمزه گی بود!!!

البته میتونین به جای نصف لیوان آب سردی که اضافه میکنین به ژله در حال درست کردن..شما نصف لیوان گلاب بریزین! یه بوی خوبی هم میگیره ..مزه ش هم خوب میشه!

هپی شف 

 

 

ادامه مطلب ...

شربت سکنجین و خیار!

  

 

 

هپی شف! 

تزئینو!   بزن به افتخاااااااااااااااااارش!

باطری ها یعنی مثل این شربت که میخورین نتیجه شارژ کننده داره! بعلهههههههه! 

 

 

ادامه مطلب ...

به افتخار قیمه یزدی

درود دوستان هپی شفی! 

 

  

  

 

اونوقت من یه بار ورداشتم یه مشت خلال پسته و بادوم و زرشک هم ریختم قاطیه خورشت...اونم خیلی خوب شد..فک کنم این مدلی میشه مدل کرمونشاهیش!

 

 

 

  

بله خلاصه..ایشالا خوشتون بیاد! 

 قربان شما هپی شف

 

 

ادامه مطلب ...

ژله گیلاسی

با عرض سلام و تبریک اعیاد شعبانیه! 

 

 

 

 

 

 

به همین سادگی و خوشمزگی! 

 

 

هپی شف 

+ تبریک واسه جناب روحانی و جام جهانی و اینا! 

 

 

ادامه مطلب ...