هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)
هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)

خورشت هویج لوبیاااا...

با عرض سلام و تبریک حلولللل ماه مبالک رمضان...خدا به همه طاقت بده تواین گرما البته!! 

 

 

 

 

ببینین من از این رنده استفاده کردم که هویج و کدو باریک باریک رنده شدن.... 

 

 

 

 

سری های مختلق داره البته...اگه دیدین بخرین...من که خیلی ازش استفاده میکنم...  

 

 

 

 

 

درست کنین و نوش جون کنین عزیزای دل هپی شف

التماس دعا!

 

میریم که داشته باشیم غذای امروزمون رو!

اول که گوشت رو خرد میکنیم و با پیاز و ادویه میزاریم سرخ بشه....

بعد 3 تا لیوان آب جوش میریزیم تو این قابلمه تا پخته بشه...

اون وسطا...لوبیا سبز رو هم خرد کردیم....سرخ میکنیم بعد قاطی آبگوشت میکنیم....

بعد میتونین هویچ رو رنده کنین..میتونین هم که خرد کنین! اونم رو میریزین تو قالبمه!

من معمولن رنده میکنم!!!

آقااااااا ما یه دونه کدو هم داشتیم تو یخچال که موندیم چیکارش کنیم ...اونم رو رنده کردیم تو قابلمه قاطی مواد!

با رب گوجه و نمک و فلفل و زردچوبه و ادویه هر چی دم دستمون رسید....مثلن زعفرون...یه ذره سر قاشق پودر زنجبیل بخاطر خاصیتش اینا رو هم قاطی کردیم ....

با دو تا مشت غوره....یا آبغوره...یا پودر لیمو عمانی!

بچشین کم کم که یهوووو واسه من ترشی خورشت هویچ لوبیا درست نکنین یه وخ!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
حکیم بانو چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ب.ظ

به به چه خوشگل و اشتها بر انگیز. روزه تون قبول باشه.

آره طعمش هم خوبه....مخصوصن اگه ترشیش رو یه خورده بیشتر کنین...با پلو که کره انداخته باشی روش
بزار برم بمیرم و برگردم...الان با دهانی روزه...وهههههه..
روزه شما هم قبول باشه خانوم دکتر.قربونتون

ربیعه چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ب.ظ

دستت درد نکنه دخمل گلم
من یکبار این غذا را با لوبیا درسته پختم خیلی شیک شده بود اما راستش کلا این غذا را زیاد دوست ندارم

خواهش میشه عزیز دلم!
وههههههههه..یکی از مای فیوریت های منه این غذا...مخصوصن غرق آبغوره باشه..الان دهانم مث آبشار نیاگارا شده!
دلمون خواس دم افطاری این غذا رو!

آمارین چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:09 ب.ظ

با اجازه ت من نه هویح پخته خوشم میاد نه لوبیا. فقط هویج پلو دوز میدارم:دی

خوب مگه استامبولی دوس نداری؟
هویچ به این ماهی....به این خوشمزگی...دلت میاد دوز نداشته باشی آخه>؟

تی تی جون. یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ق.ظ

خوب این رنده هست اون کوچیکه چیه کنارشه؟

گفتم سری هاش عوض میشه
اون کناریه واسه ورق ورق کردنه...مثلن قارچ...سیب زمینی..که من ازش استفاده نکردم هنوز :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد