هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)
هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)

چیپس و پنیر و ژامبون!

اوه اوه..چه خاکی هم گرفته اینجا!!!  

 

 

سلام بعد از کلی وقت!! 

 

امروز براتون چیپس و پنیر و ژامبون رو دارم...که خعلی راحت و معرکه س! 

 

 

اول توی ظرفتون یه ردیف چیپس میریزین....بعد ژامبون رو دراز دراز می برین...بعدم پنیر پیتزا رو میپاشونین روش! بدین شکل: 

 

 

 

 

میتونین از قارچ و فلفل سبز سرخ شده هم در این ردیف استفاده کنین!  

 

 

بعد باز یه لایه چیپس و یه لایه همین مواد رو اضافه میکنین..تا لایه آخر که چیپس روی مواد باشه!!!! 

 

یه عالمه پنیر پیتزا و سس میریزین روش! ... 

 

 

 

 

من ژامبون رو هم قالب زدم ....4...5 تا گل قالب زدم که انداختمش روی این یارو چیپسا! 

 

 

 

گذاشتم تو فر...به مدت 4 دقیقه..تا پنیرا آب بشه!!! تو مایکروفر هم میتونین بزارین..در حد همون آب شدن پنیرا! 

 

بعلههههههه! 

 

بعد نگاش کنین!......خوشمزه س! 

 

 

 حالشو ببرین!

 

هپی شف 

 

--------- 

 

 

یه نکته قابل ذکر: 

 

اونایی که میاین میگین عکسات حرفه ای نیس..تزئیناتت حرفه ای نیس.... 

نیس که نیس..فدا سر هممون..! اصن من واسه خاطر 4 تا بچه ها اینجا رو زدم...نه واسه خاطر حرفه ای بودن!....ادعای حرفه ای بودن هم ندارم! این برای بار هزارم!  

به قول معروف اینقد سمن دارم که یاسمن توش گمه....بعلههههههه! یه صلوات بر محمد و آللللل محمد !

نظرات 27 + ارسال نظر
مهتاب سادات سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ب.ظ http://zanechandom.blogsky.com/

اووووه چه ظاهر خوشمزه ای چقدم راحته بووووووووس مرسی گلی

خواهش میشه گلم...ایشالا درست کنی و دوست داشته باشی.فدات خانومی

خرید اینترنتی سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ب.ظ http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

خوب باشه.

تی تی جون سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:31 ب.ظ

بی خیال حرفه ای بودن.
همینکه وقت میزاری و عکس میگیری دمت گرم.

-----

تا میتونی از این غذاهای سریع و سیری برامون بزار.
تنکیو وری وری وری ماچ

مرسی عزیزم.خواهش میشه!
این یارو یه خطت رو حذف کردم..:)))))) ضایع خانوم!:))

باشه..باشه..حتمن..
خوشحالم دوس داشتی...فدات..ماچ

سایه سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:13 ب.ظ

عزیزمممم...مرسی ازینکه وقت میذاری برامون...

عالیییییی بود..دستت درد نکنه

دلم میخواد یبار اون سالاد تخم مرغ و سیب زمینیت رو درست کنم...باید خوچمزه باووشه

خواهش میشه سایه جون
خواهش میکنم ..خدا روشکر دوس داشتی.
خعلی معرکه س...هر کی خورده دوس داشته!
خودمم همون اول فک نمیکردم ترکیب خوشمزه ای بشه...یا مثلن خودم اینقد بهش ارادت پیدا کنم...اما پایه ثابت مهمونی هام شده فلن
قربونت عزیزم

یک حقوقدان سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:18 ب.ظ http://dattik.xzn.ir/

خوشمزه هست حالا؟


یه برش هم میزدی ببینیم توش چیه

منم یه کیک پختم بیا بیبین

اوووووووووه...توپ ..معرکه س
برش که ..والا......امان ندادیم...همینجوری داغ داغ خوردیم تموم شد رفت...
باشه گلم.حتمن.قربونت

آمارین سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ

نابود شدم بخدا. دلم خیلی خواست. پاشم با همین چیزایی که دارم درستش کنم مدیون شکمم نشم:دی

کجاش نابود شدنی بود آخه؟
آره ..پاشو پاشو مادر...حالشو ببر
ولی به خدا غذاهای من کجا...تو کجا! تو اینقد غذاهای مشتی و اینا درست میکنی..منم غذاهای این مدلی

خاطرات خانه کودکی چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ق.ظ http://pari80.persianblog.ir

قربون سمن و یاسمنت

فداتون خانوم گلی

حکیم بانو چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ

نیس که نیس..فدا سر هممون..!
اینو خیلی خوب گفتی. والله . اگه کسی نمی خواد نیاد. ضمنا این مورد فست فودت رو قبلنا خوش تیپ جان درست می کرد. حالا احتمالا به دلیل کبر سن یادش رفته. من برم درست کنم یادش بیاد.

بعلههههههه...والا....شما حرص نخورین خانوم دکتر عزیزم

ای ول آقای خوش تیپ...
کبر سن

درست کنین و نوش جانتون باشه.
قربونتون برم

محمد چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 ب.ظ http://shekarabad.blogfa.com

درود بر آبجی
حتما میرم درست می کنم برای اهل خانواده . و میگم ایده خودم بوده اونا هم بگن وای وای

درود برادر

درست کنین و نوش جانتون باشد!

قرناز چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:01 ب.ظ http://hilga.blogfa.com

سلام عزیزززم . همین که وقت میذاری و عکس میذاری خودش کلی هنره . بقیه رو بی خیال
غذای خوشمزه ای هست حیف که کمی چاق کننده است . خیلی وقته چیپس نخوردم هوسم شد .

سلام گل خانومی.
قربونت برم.مرسی.
کمی چاق کننده؟
بگو 100% چاق کننده خواهر!
حالا یه شب دور همی با آقای همسر و فسقلی ..درست کن بخور و بیخیال دنیا باش!
عزیزمی

RONAK جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:48 ب.ظ http://1ronak.blogfa.com


میخوامممممممممممممممممش
دمت گرم
خیلی هم عالی

ای جان! درست کن بخور همین الان.حالشووو ببر!

ربیعه شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ق.ظ

کم کم عکاس و آشپز حرفه ای هم میشی غصه نداره...
گشنم شد

قربونت..مرسی واسه تشویق
همینکه شماها خوشتون بیاد واسه من بسه....
عزیزدلمین.ماچ

آمارین شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:52 ب.ظ

دربه در بشه که کامنتمو ثبت نمیکنه

الهی آمین

آمارین شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:52 ب.ظ

کیف کردم بخدا خیلی چِسبید:دی همکارم به چَسبید میگفت چِسبید. پسر خالمم میگه چُسبید
راسی اونی که گفتم رفتم خرید کردم بخاطر این بود که منو بکشی از بوی پوشکای نازگل هم خفم کنی نمیرم پوشکاشو بزارم دم در نهایتا میکنم توی دوتا پلاستیک اما برای شکم رفتم سوپر خرید کردم

خوب خدا رو شکر که چَسبید...چُسبید چِسبید!

هی وایه بر من....خعلی باحالی که تووووووووو...آدم گرسنه که بشه هواس نداره .... خودمم همینم!
عزیزمی شما!
نوش جون

بلفی یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ق.ظ http://aro0s.blogfa.com/

دهنم آب افتاد من میمیرم واسه اینجور غذاها، برم درست کنم

حتمن برو..حالشو ببر.بچه ها که دوس داشتن همه! نوش جون عزیزم

بلفی یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ق.ظ http://aro0s.blogfa.com/

اینقده بدم میاد از اینجور آدمها که همش دنبال ایرادگرفتن هستن!!!
به خدا من تو سایت تو بیشتر حال میکنم تا اونهایی که رسمی و به قول بعضیا حرفه ای عمل میکنن.
نمیذارن آدم راحت باشه بو خودا

قربونتون برم بلفی جون.شما خودتو ناراحت نکن
خوشحالم دوس داری اینجا رو!
قربونت برم گلم

مدا سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:01 ب.ظ

عشقم آیا این همین هات چیپس معروف خودمان نیست؟؟؟
که البته ما بجای ِژامبون کالباس میپاشونیم
حالا هرچی....جیگیرههههههههههههههههههههههه عکستتتتتتتتتتتتتتت
عشقههههههههه آشپزشششششششششششششش

نمیدونم....حتمن همونه...همه غذاها اسمای مختلفی میزارن روش...
هوممممممم
یه وقتی یه جایی دوتایی باشیم بزنیم به بدن!

مدا چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ

هستممممممممممممممممممممم بدجور
بگی همی فردا اومدمممممممممم بزنیم به بدن

خیلی برنامه ردیفیه ..جورش کن
تو نمیخوای پاشی بیای اینجا؟

عقیق پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ http://kaal.mihanblog.com/

وای هپی شف بانو چقدر شما هنرمندین..

میگم من درست کردم بعد تو ماکروفر گذاشتم خیلی چیپس هاش خشک شد

بیرون که میریم نرم تره
باید درشو بذارم ینی؟؟

چه جوریاس؟؟

قربونت عقیق جون! نه بابا..چه هنرمندی آخه
باید تایمش رو کمتر کنی...مثلن اگه 3 دقیقه گذاشتی تو مایکرو....این دفه 2 دقیقه بزار...1 دقیقه بزار..
فقط اندازه ای باشه که پنیر آب بشه!
درست کن و نوش جونت باشه عزیزم

معلم شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ب.ظ http://ندارم

سلام خانمی،ممنون از ایده ساده و جالبت ، ضمنا هر کسی که ادعای حرفه ای بودن و حرفه ای خواستن داره ، چه زیاده وبلاگهایی که مدعی هستند و لزومی نداره که از شما ایراد بگیرند ، من که استفاده کردم و خوشحالم از آشنایی با شما ، ضمنا آنچه که بیشتر منو جلب کرد همین سادگی و راحتی نوشتار و آموزشهای شماست ، موفق باشی گلم

سلام معلم عزیزم.
خواهش میکنم.خوشحالم دوس داشتین و خوشتون اومده

با این کامنت شما...کلی حالم خوب شد.
بسیااااااااار خوشحال شدم.
من کوچیک شومام
قربونتون برم مرسی.

تی تی جون. یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 ق.ظ

نمی خوای دوباره اپ کنی غذای خوشمزه بهمون یاد بدی.

چرا تی تی جون. فرصت بده مادر

شیرین شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ

لازم بخودم میدونم که ازتون تشکر کنم. من درست کردم و بسیار مورد استفبال قرار گرفت. مرسی.

خواهش میکنم شیرین عزیزم.نوش جان همتون!

منیر شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:08 ب.ظ http://monir22.blogfa.com

سلام مامان خوشگله خودم خوبی؟
خیلی خوشگلن خیلیم خوشمزه هستند

سلام عزیز دل.چطوری؟منم خوبم!شکر
درست کن حالشو ببر...مزه ش رو عشق است!

مریم از وبلاگ " باز باران " دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ http://baazbaaraan.blogfa.com/

سلام عزیز دلم
چطوری؟
دلم برات تنگ شده
این دفعه چی درست کردی برامون .........
به به .... چه عالیه
مزه ی کالباس و چیپسو با هم تا حالا امتحان نکردم

سلام مریم عزیزم
منم خوبم.
منم همینطور.
امتحان کن...معرکه س!

مریم از وبلاگ " باز باران " سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ب.ظ http://baazbaaraan.blogfa.com/

حتمن امتحان می کنم ....
لینکت کردم ،

قربانت!
من نیز هم!

باکارا چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:40 ب.ظ


واقعا ویار کردم!

بفرما شام در خدمت باشیم آبجی!

هستی چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:23 ب.ظ http://shefhasti.blogfa.com/

سلام خیلی خوب بود خوشحال میشم به وبم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد