هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)
هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)

پیتسا!

آقا یه پیتزا درست کردم عین پیتزا فروشی های های کلاس  ایتالیا شد!!!! 

 

 

  

 

 

1 ربع میزارین توی فر تا پنیرا آب بشه...من میخواسم خمیرش هم خشک بشه گذاشتم 20 مین بمونه!...

دیگه بعد ورمیدارین با یه عالمه سس میخورین....با نوشابه.... 

 

 

 

 

 

 

نوش جون بچه ها! 

هپی شف 

 

 

اول یه خمیر پیتزا آماده مارک شیرآوران میگیرین!

یه قاشق سس میریزین کف خمیر..با قاشق پهن میکنین روی همه جای خمیر...

بعد یه ذره کالباس رنده میکنین! میپاشین روی خمیر

بعد پیاز سرخ میکنین توی روغن کم...بعد پیاز رو میپاشونین روی مواد روی خمیر

یعد فلفل سبز یا قرمز..یا هر رنگی... سرخ میکنین و میریزین باز روی مواد!

بعد گوجه سرخ میکنین میزارین روی مواد ..

بعد قارچ هم سرخ میکنین ...میتونین همه این موادی رو که گفتم یه باره بریزین قاطیه هم سرخ بشه و بریزین رو مواد...

بعد ادویه پیتزا میپاشین روی همه جای مواد....

بعد پنیر پیتزا شیرآوران هم میریزین همه جای خمیر...  

 

نظرات 9 + ارسال نظر
وجیهه یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ http://mosafer-kocholoyeman.persianblog.ir

واااااااااااااااااااااایییییییییی خیلی عالی شد درجه فرو میگفتی دیگه عشقم
من هروقت میذارم باید پشت شیشه فر خم وراست شم هههههه

درجه فر عزیزم متوسط!نری بسوزونی یه وخ
:))
منم همینم دیگه! نمیشه ول کرد رفت که!
ماچ

گوش مروارید دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ق.ظ

الان به حساب چند گرفتی از شیراوران بابت تبلیغات

:)))))
یکسال رایگان دیدن محصولات شیرآواران!
والاااااا! خیلی هم خوبه!

فرشته سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 ق.ظ http://dosttansalam.persianblog.ir/

به روح اعتقاد داری
همین جوری گفتم

آره آره ..
:))
جات خالی فری خوشگله!

منیر سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 ب.ظ http://monir22.blogfa.com

سلام مامانی خوبی؟
وای دهنم آب افتاد

سلام دخمل گلم..جات خالی...خیلی خوب شده بود :)

زویا سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ب.ظ

http://www.toster.ir/?p=1559#more-1559

آره..خیلی خوب بودا...آفرین که دنبالش بودی!
مرسی دوستی جان
ماچ

فرشته پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:18 ق.ظ http://dosttansalam.persianblog.ir/

نوشتی پیتسا فکر کردم نوشتی یسنا خدایش

:))))))))
یه دکتر چشم هم بیا بریم مادر....

غزل جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ق.ظ http://manevesht2.blogfa.com

من گوجه و فلفل رو خام خام میریزم دیگه سرخش نمی کنم سریعتر و راحتتر

چه خوب!
ولی سرخ کنی فک کنم خوشمزه تره هااااااا!
:)

آمارین شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:39 ب.ظ

میگم یه سوال میشه که این قارچ و گوجه رو خام ریخت؟

آره...همه جورییییی میشه ریخت...حتمن مدل و روش خاصی نداره که...هر بار یه چیزی میشه ریخت توش...میشه نریخت...میشه سرخ کرد..میشه نکرد....
بعلهههههه خواهر!

زهره جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام عزیزم ، خیلی خوشم اومد از طر نوشتنت، انگار پیشمی داری توضیح میدی خیلی خودمونی، عزیزم تو آخر دستورت نوشتی ادویه پیتزا رو روی مواد میریزی ادویه پیتزا چیه ؟ من تا به حال استفاده نکردم میشه جوابمو بدی مرسی از وبلاگ خوبت

سلام زهره عزیزم.
مرسی از محبتت خانومی.خیلی خوشحال شدم کامنتت رو دیدم.
ادویه پیتزا از همین مدل های آماده س که تو رفاه یا سوپری ها میتونی پیداش کنی...یه چیزی تو مایه های آویشنه که با چیز میز دیگه قاطی شده!
نوش جونت باشه عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد