هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)
هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)

تزیین دسر بیسکویتی!

با بیسکوییت پتی بور خیلی میشه دسر درست کرد! 

مثلن کرم های مختلف ...کاسترد....فیت فان..که میشه لابلاشون بیسکوییت گذاشت! 

در نهایت میشه یه تزئئین این مدلی هم کرد! 

 

 

 

  

 

البته عجله ای شد ..تمیز در نیاوردم! ولی خوب..طعمش که فوق العاده بید!

  

هپی شف!

نظرات 4 + ارسال نظر
فرناز دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ب.ظ http://hilga.blogfa.com

سلام دوستم . خیلی عالی بود . دست گلت درد نکنه . از اون روز دنبال فیت فان کاکائویم با بیسکوییت درست کنم پیدا نکردم . همه رقم توت فرنگی و موز و وانیل هست غیر اون مدل . پیدا کردم خبرت میکنم حتما درست میکنم

سلام عزیزم
خواهش میکنم.
خوب اگه طعم های دیگه ش رو هم دوست بداری میتونی بیسکوییت رو با اونا هم درست کنی...حتمن نباید کاکائویی باشه جانم!
قربونت عزیزم

آمارین دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:55 ب.ظ

من که نفمیدم چیکار کردی. عکسش هم که دیده نمیشد. اتفاقا دو بسته پتی بور رو دستم باد کرده. خواستم هی باهاش کیک یخچالی درست کنم حوصلم نیومده

رفرش کن میاد احتمالن!
بریز بیسکوییتا رو توی چایی...بعد بده نازگل بخوره :))

monir سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.monir22.blogfa.com

سلام مامان خوبی
مزه چجوریه؟الان این چیه؟

سلام
مزه ش توپ!
همون دسر فیت فان است که اولین پست گذاشتم..منتها با یه دیزاین دیگه!
:)

بلفی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:56 ق.ظ http://aro0s.blogfa

خعععععلی معرکه بودن

خواهش میشه عزیزم...ایشالا درست کنی و دوست بداری:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد