هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)
هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)

نون و پنیر و خیار و گوجه قرقری!

 

 

  

 

  

 یه ذره ترررر زدم رو گوجه ها!!! ولی خوب...برای بار اول خیلی هم خوبه از نظر خودم!  

 

جونمممم نظر خودم!

 

در نهایت: 

  

 

 

 

هپی شف  

 

نون اسنک!

خیار

گوجه

ماسوره

انگور

خلال دندون!

نون اسنک رو میتونین مربع مربع کوچیک ببرین.. یا اگه حوصله داشتین قالب بزنین! :)

بعد یه قاشق پنیر سفید مارک کاله! :) رو با یه قاشق ماست قاطی میکنین که یه ذره شل بشه و بتونین با ماسوره شکل بدین ...:)

یه ذره کم پنیر میزنین به نون...که خیار بچسبه کف نون!

بعد با ماسوره گل میزنین رو خیار...

دیگه بقیش هم همینطوره و راحته..من که خیلییییییییییی الان خوشحالم!

اورانیوم غنی شده و اینا کشف کردم با این حرکت! 

 

نظرات 20 + ارسال نظر
گوش مروارید جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 ق.ظ

خیلی خیلی خوشگل شده

چشمای خوشگلت ..خوشگل میبینه عزیزم!:)

منیر جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:16 ب.ظ http://monir22.blogfa.com

سلام مامان خیلی خوشگلن خیلی زیاد

سلام
آره..منم همین خوشگلیش دلم رو برده!
میخوام هییییی درست کنم...فقط نگاش کنم! :)

ربیعه شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ق.ظ

خیلی عالی شده ایده قشنگی بود دستت درد نکنه

خواهش میشه عزیز دل جان!
درست کن و حالشووووو ببر...

گلدونک شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:03 ق.ظ

این کدای جادویی بلاگفا نمیان که نمیان واس همین اومدم اینجا که یه وقت غصه دار نشی عخشم
نمیاد نمیاد تا بدونه جایه خالیش تو خونه واسه من یه زندونه
دیگه اون دوس نداره .................

آره....اگه نمیگفتی تا ظهر ...تا شب دپرس بودم که چرا هیشکی کامنت نذاشته! :)
تو روح بلگفا...ناملد بزقاله!
عشخم شما چرا اینقد خوبی آخه؟
:))))))))

تی تی جون. شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ق.ظ

پنیر با ماست قاطی بشه بدمزه نمیشه؟

نگفتم کاسه ماست رو خالی کنی تو پنیر له شده که!
یه ذره ...مثلن 2 تا قاشق پنیر....نصفه قاشق ماست!
:)
قیافتو اونجور نکن حالم بد میشه :))

مردنوشته شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ

سلام
بعد اینا رو واسه فامیل شوهر تون درست کردین!!!!اینهمه زیبا اما نمیشه خوردش خانم.اما هنر تزیین تون واقعا عالیه!

سلام
نه... واسه فامیل خودم درست کردم! ولی اگه پیش بیاد با عشق و علاقه مضاعف برای فامیل شوهرم هم درست میکنم!:)
همچین عروس خوبی هستم من!
خواهش میکنم..خجالتم ندین بوخودا.
خواستم کامنت بزارم براتون.کد کامنت دونی باز نکرد!
مرسی خلاصه

حکیم بانو شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ق.ظ

وای دلم خواست. چه خانم کدبانویی. واقعا که دخترای الان بیان و این هنراتو ببینن و خجالت بکشن.

عزیزم..کاش بودین براتون درست میکردم!
هی وایه بر من! من که هنری نکردم ...الان دخترای دیگه میان منو میکشن که!:))

ربیعه شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ق.ظ

اینجا را ببین...
www.9595.ir
آدم دهنش آب میوفته

خدا رو شکر که من روزه نبودم امروز!
آیکن دهان با آبشار نیاگارا!

فرزانه شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ

هپی جون خصوصی داری

:)) آره تو ایمیلم ؟

فرزانه شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:40 ب.ظ

وا چقدر قر داره بلاگ اسکای خصوصی نداره
میلتو چک کن لطفا "جی میل "

داره عزیزم..اون بالاس.:)
چشم ....هر وقت دیدم ریپلای میکنم.ماچ

آمارین شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ

من اخرش در راه نون پنیر شهید میشم:))))

:))))) ای جان!
منم همینطور

یک حقوقدان شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:17 ب.ظ http://dattik.blogfa.com

خیلییییی غذاهات محشرههههه
هموناییه که من دنبالشم جدید اما بی زحمت

اشک شوقه لامصب

:))))) خوشحالم دوس داشتی دوس جان!
درست کن و بخور و نوش جونت باشه مادر

مهتاب سادات شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ب.ظ http://zanechandom.blogsky.com/

یعنی عاشقتما با این هنرات

خجالتم ندین بوخودا..من شرمنده میشم :)
قربونت دوست جونی

مهتاب سادات شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ب.ظ http://zanechandom.blogsky.com/

چرا اونور نمیشه نظر گذاشت خیلی وقته
چرا درست نمیشه پس
اینجا میگم خوندمت و به یادتم عزیزم

عزیزم مرسی.تو کلی مهربونی و من خیلی دوستت دارم! ماچ

ماری یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ق.ظ http://mim69.blogfa.com

خیلی قشنگو اشتها برانگیزه ننه هپی شف
خدا خیرت بده مام ۴تا چیز یاد میگیریم اینجوری

خواهش میشه دختر گلم...هدف همینه که دخترای تازه عروسی مث شما اینا رو یاد بگیرین:)

خوشحالم برات

هما دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ق.ظ

عزیزم این اسمش نون اسنک نیست بهش میگن کاناپ !

اِ خانوم هما ..چطورین؟
شما یه بار دیگه هم انتقاد کرده بودین! اما اسمتون رو نذاشته بودین!
چه کنیم تکنولوژیه دیگه! رد پا طرف زیر ذره بینه! :))
گفته بودم میتونین نخونین اینجا رو!
ولی انگار خیلی دوست دارین جو و محیط اینجا رو هااا!
ای شیطون خانوم!
ما دوس داریم بگیم نون اسنک!اصن نون صبحونه...اصن نون تست!

فاطمه سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:10 ب.ظ http://zarj.persianblog.ir

خیلی عالیه من با گوجه کوچولوها درستیدم خیلی خوشمزه شد. ممنون از ایده باحالت

خواهش میکنم عزیزممممممم...خدا رو شکرررر
نوش جونت مادرررر...حالشووو ببر

شهره چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:38 ب.ظ

خیلی خوشگل شدن

چشماتون خوشکل میبینه شهره جون..مرسی عزیزم

مریم باز باران شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:21 ب.ظ http://baazbaaraan.blogfa.com/

چقد زیبا تزیین شدن ، ،

قربونتون برم ...چشماتون زیبا میبینه عزیزم

نیلوفر چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:33 ب.ظ

وااااای خیلی خوشگل و باحال شده

اوهوم.:) خودمم خیلی دوسش دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد