هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)
هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)

دسر فیت فانی بیسکوییتی موزی

بعضی چیزایی که درست میکنم اسم خاصی نداره!   

 

 

بیا تا بهت بگم!

 

یه بسته فیت فان قهوه یا کاکائویی.. رو با 2 تا لیوان شیر قاطی میکنی...بعد هم میزنی..هم میزنی..هم میزنی تا مچ دستت درد بگیره....اون موقع این مواد ما که حالت ماستی و یه ذره سفت شده آماده س! 

بعد میای یه بسته...یا دو بسته....بستگی به ظرفت داره .... 

یه بسته بیسکوییت پتی بور رو میچینی ته ظرف....بعد این مواد فیت فانی ملوس و خوشمزه رو میریزی رو بیسکوییت ها....با ته قاشق خوب پهنش میکنی... 

چند طبقه رو همین جوری هی فیت فان...هی بیسکوییت میچینی....میتونی وسطاش رو موز حلقه حلقه شده بزاری.... 

میتونی شکلات کاکائویی ها مث عدسه..اسمش نمیدونم چیه.... از اینا بریزی! 

تا لایه آخر که باید فیت فان باشه! 

روش سلفون میکشی یا اگه ظرفت در دار بود درشو میزاری! 

بعد میزاری 2..3 ساعتی تو یخچال باشه تا این مواد ها دست به دست هم بدهند!   

 

 

تزیین رو داری؟

 

بعدش که میخوری ...مواظب باش انگشتات رو نخوری! 

 

 

هپی شف 

نظرات 22 + ارسال نظر
هما(دختر بهار) جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ق.ظ

به به به چه عالیه مایه سرفرازیه
هپی خانم دستت درد نکنه


ملوسه و ملوسه ..مال فامیله عروسه!
یادمو کادو باز کردنای تو پاتختی عروسی ها افتاد!
چاکریم بانو!

ناعمه جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ق.ظ

به به جه دسر خوشمزه ایی دهنم اب افتاد ایشالا امروز درست میکنمممم

نوش جون...
خیلی آسونه....خیلی...
درست کن حتمن!
میتونی اگه دوس داشتی طعم های دیگه فیت فان رو امتحان کنی!

sahar جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ

Bah bah.daste golet dard nakone

چاکریم! ماچ

زویا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ب.ظ

cheif اینجوری نوشته نمیشه بزغاله؟ برو تیرامیسو یاد بده اینا چیه یاد میدی گولمون میزنی؟ تا مدتها نمی تونی کوکو ورمیشل درست کنی تا عکسشو اینجا بزاری نه؟؟

نه...اونجوری که خودم نوشتم ..نوشته میشه!
اینمهمه پول بدم بری درس بخونی..آخرشم ذره ای سوات نداشته باشی...هیهات!

باشه....تیرامیسو تو صفه! میزارم برات! :))
چرا تا مدتها؟

ســـــــاینــــــــا!. جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ب.ظ

هپی خانم مرسی

فداتون عشقم! قابل نداشت!

نسترن جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام عزیزم. انقده دوست داشتم چیزایی رو که درست میکنی رو یاد بگیرم!! چقد خوشحااااااالم که اینجا مینویسیشون!!

سلام گل..
چطوری؟
قربونت ...چیکار کنم دیگه....کارم خوشحال کردنه
عزیزمی!
ایشالا بتونم از پسش بر بیام!

خانمِ لوبیا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ http://khanoom-loobiya.blogsky.com

به به . فتبارک ا..
فدای هپی شف خانوم
ببین این وبت خوراک خواهرمه . آدرست رو میدم بهش بیاد به به های خوشمزه ی جدید یاد بگیره

لوبیااااااااا عزیزممممممممم
باشهههههههه بهش بده...هر چی هم بلده بگو مام یاد بگیریم!

مریم جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ب.ظ http://mehrabantwo.blogfa.com

سلام مبارکه
خدا نکشتت با این نوشتنت کلی خندیدم هر چی از این دسره یاد گرفته بودم یادم رفت خانم هههههههههههههههپی ششششششششششششششششففففففففففففففف

سلاممممم بر همکار عزیز و گرامی!
ای جان...همیشه بخندی مادر...

آمارین جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ب.ظ

هلی جیگر جان
خوشم میاد اگه همه ش همینجور توضیحات بدی
اون شکلاتا هم شکلات چیپسیه اسمش.
ببینم این دسرو نمیشه برگردوند دیگه درسته؟ همینطور باید قاشقی بخوریش.
راسی گردو هم لابلاش بریز ببین چه بهشتی میشه. ترکیب گردو و موز عالیه

هلی عشخم!
آره بابااا..مدل توضیح دادنم همینطوریه...حوصله جدی بودن و رعایت فعل و فاعل تو جمله ها ندارم که مادرررررررر
آخه چیپس که اینقد ریز نیس؟ چرا اسمش چیپسیه؟
آخه شکلات چیپسی دیدم که عین چیپس بود...پس اونا اسمشون چی میشه؟
شاید بشه برگردوند..
من تا حالا برنگردوندم...
گردو که معرکه س...ولی من چون خعلی حساسم..توجه کن! گردو نمیریزم چون صورتم جوش میزنه!
فداتون همکار عزیزم!

مهرداد جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ب.ظ http://foogh.blogfa.com/


سلام
تبریک عرض می نومایم
وب خوشمزه ای دارید
من واقعا لذت می برم
همین مسیر رو ادامه بدید
موفق و ایضا موید باشید

سلام
بسیار موتشکرم
نوش جونت
تو هم همینطور نخش ریکا

شیرین جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ

سلاااااااااااااااام هپی شف جونم

به به دست گلت درد نکنه
هرچی هنر داری رو کن

تند تند آپ کنیا خانم هنرمند


سلام عزیزم
باشههههههههههه
حتمنننننننننن
قربونتتتتت

روژین جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:16 ب.ظ

وایییییییییییییییییی دسر خوشمزه اییاز این آیکونم خوشم میادخیلی بامزس

آره ...خوشمزه س....
منم خیلی دوسش دارم..با مزس قیافش

فرشته جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ http://dosttansalam.persianblog.ir/

وای خدایا عزیزم من از تو وبلاگ میثم باهات اشنا شدم امیدوارم که موفق باشی


مگه من گفتم از کجا آشنا شدی باهام؟

قربونت فرشته گلی.

سایه جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ب.ظ http://saye31.blogfa.com

به به..مبارکهههههههه هپی خانوممممم....

دستت درد نکنه خانوم خانوماااااااااا......به نظر خوشمزه میااااااااد

مرسی عشخمممممممممممممممم
ایشالا درست کنی و حالشو ببری ..نوش جونت سایه جونم

یسنا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ

سلوووم.
اسم من یسناست.27 سالمه.یه دخمل سه ساله دارم.
خودم از رو هوا پیدات کردم.
اینارو گفتم چون تو بلاگفات نمیتونستم کامنت بدم عقده نشه واسم.

سلوممممممممممم یسنا...ای داف بزرگوار!
عزیزمممممممم
خدا رو شکر باز عقده نشد براتتتتتتت
هم سنیم یعنی؟
اون خصوصیه چی بود اون سری که بعضی ها ترکیده بودن!
بگو اینجا

غزل جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ http://manevesht2.blogfa.com

من ایجا رو تازه پیدا کردم :) دستوراتون خیلی جامع هستش
شرمنده من سوال دارم خانم هپی ، فیت فان چی هست :)) جدی جدی نمیدونم
بعدشم ما یه پیشنهاد داشتیم لطفا دستواتون بات عکسش باشه
از این دستورای راحت و خشمزه خیلی بزار . ما شنیدیم کوکو درست کردناتونم خوبه لطفا یاد ما بدید ما بدونیم شام و نهار چی بپزیم


بل بلهههههههههههههه.....
فیت فان از این بسته های دسر آماده هست ...تو رفاه و سوپری ها میفروشن...همه طعمیش هم هست....فوق العاده درست کردنش راحته!
دستورا تا بشه با عکس میزارم..نشد هم فقط مرحله آخرش رو میزارم!
تایم ندارم به مرگ زویا...
باشه عشقم....خجالتم نده..حتمن...
ماچچچچچچچ واست

فرناز شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ق.ظ http://hilga.blogfa.com

وبلاگ جدید مبارک خانومی .
من وقتی دسر با ژلاتین درست میکنم رو بخار کتری میذارم .ژله شل میشه بدم میاد . یک بار هم خیلی سفت شد .نمیدونم چرا اینجوری میشه . بعضی وقتا هم خیلی خوب میشه .حالا راهنمایی کنی خوشحال میشم استاد
میخوام پوز خواهرشوهر بزنم

مرسی عشخمممممم
وههههههههه
سوالای سخت میپرسی... حالا حتمن باید با ژلاتین درست کنی؟
واسه کم و زیاد بودن ژلاتین نیس؟
من درست نکردم این مدلی !
من الان حس خواهر شوهرت بهم دست داد آغاااااااااا..قبول نیس

ربیعه شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ق.ظ

جیگرتونو بخورم هپی خانم

فداتتتتتتتتتتتت آبجیییییییییی...اوچیکیم

اطلسی شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ب.ظ

وای هپی خانوم که من عاششششششششق این مدل حرف زدنتم

وای عشخم خجالتم نده بو خودا!

مٍدا شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام هپی خانومآی لاو یوتیم به مولاااااااا
مبارکتون باشه ..نگو برا خودت زدی این وبلاگو خودت که ماشالله استادی بگو برا دخمرم،عروسم،نوادگانم گذاشتم که اونا بیان بخونن و حظ کنن
موفق باشی جیگر حتما استفاده میکنم از وبلاگت چون هچچچچچچچچچچ بلد نیستم آشپزی
خصوصیو داشتی؟؟؟ اندکی کرم بود که ریخته شد

سلامممممم عشخممممم
منم لاو یووووووووو
استاد کجا بوده...ولم کن...
واسه دختران عزیز این مرز و بوم زدم این وبلاگو....علی االخصوص دخملای مجرد...
خصوصی هم داشتم و کلی خندیدم...تو روحت دانقولی

تی تی جون. شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:14 ب.ظ

هپی جون.
این فیت فان دیگه چیه؟
عکس رو لااقل میزاشتی . ما تا حالا این قرتی بازی ها رو نخوردیم.
بعد با دست بزنیمش یا همزن برقی.؟

عزیزم الان عکسشو سرچ میکنم میزارم ببینین...
از این پودر های دسر آماده س!
با دست بابا....همزن برقی هم احتمالا بشه!

آمارین دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ب.ظ http://amarin.blogfa.com

اون مدل که میگی مث چیپسه من ندیدم. اما اینایی که خیلی ریزن و روش قلمبه س رو میگن شکلات چیپسی. واللا منم نمیدونم جرا بهش میگن


باشه بابا...منم به اعتقاد تو ایمان دارم و به این یارو عدس میگم چیپس
ماچ عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد