هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)
هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)

تیرامیسو

 

عکس کیفیت نداره ببخشین!

هر کی درست کرد نتیجشو بگه!!! 

 

 

*طرز تیرامیوسیی که درست کردم:

تیرامیسو درست کردم...شد ماماننن..شد هییی وای من...شددد محشر... اینقد خوشمزه شد..

۳/۴ بسته خامه از اون بسته صورتیا رو با یکی لیوان شکر یا خاک قند هم میزنیم ۱ ربع....بعد نصف بسته پنیر خامه رو یا تقریبا ۱ قاشق چایخوری میریزم توش و با پشت قاشق له میکنیم ....بعد هم میزنم باز تا مخلوط بشه و یه حالتی فرم بگیره....بعد بیسکوییت لیدی فینگر و وپتی بور نداشتم از این معمولیا ..بیسکوییت نون روغنی ها سالمین رو گذاشتم تو نسکافه فوریا و چیندم ته ظرف...یه لایه بیسکویت یه لایه مایه خامه ای...روش هم کاکائو پاشیدم.....تا آخر که لایه خامه ای بود و..روش پودر کاکائو ریختم و گذاشتم تو یخچال...یعد ۲ ساعت رفتم سراغش دیدم اوووووووووووووووووووووه..باقلوا...میخواستم تو دهن نگه دارم....باورم نمیشد خوب در بیاد...این برای دو نفر بود....همسرجان هم خیلی خوشش اومده بود و گفت بازم درست کنم براش...  

نظرات 9 + ارسال نظر
فرشته دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ http://dosttansalam.persianblog.ir/

بذار حامد بیاد بریم خامه وبیکویت و پنیر خامه و یخچال و ساعت و ننه ببخشید دستم گرم شد مواد لازم رو بخریم بیایم

حامددددد
آره برین بخرین و بیاین اینجا ببینم چی درست کردی در نهایت!!

یسنا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:41 ب.ظ

یسسسسنا اول ینی.
یسنا توپ.
یسنا شاد.

خوشحالی الان؟
لاو یو

یسنا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:43 ب.ظ

ببین زمزمی اگه همینجوری که یاد میدی،راحت و ریلکس و شاد خوشمزه هم در بیاد.
خیلی کار جدید و قشنگیه آفرین.
ترامیسو رو پنجشنبه امتحان میکنم و نتیجه اش رو میگم.


غربونت جیگررررررر....آره بابااا خوب در میاد...
من موفقیتم رو مدیون تشویق های توئم
بگو حتمن ببینم چی شد..بخندیم دور همی

شیرین دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ب.ظ

وای دهنم آب افتاد دلم به تاپ تاپ افتاااااااااااااااااد
دست خانوم هنرمند کدبانو درد نکنه عکسم میذاشتی که آب دهنمون سرازیرتر بشههههههههههههههههه

منم قبلا درست کردما اما خیلی شیرین شد


وای شیرین تو هم با اون نی نی تو دلت....یا درست کن بخور ..یا سعی کن هوست نشه مادر!
:))
خوب میتونی شکر یا خاک قندش رو کمتر کنی این دفه!
قربونت عزیزم... نوش جون

فرشته دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ب.ظ http://dosttansalam.persianblog.ir/

وای من اول شده بودما

چه حسی داری الان؟

مریم سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ق.ظ http://mehrabantwo.blogfa.com

امروز عصر سر راهم وسایلشو می خرم می درستم.
مدیونی اگه فکر کنی الان یخچال ما خالی از تهی است.


نه والا...آخه پنیر خامه ای و خامه و اینا مام الان تو یخچالمون نداریم ...
درست کن ببینم چی از آب در میاد واست!
شما که البته استاد مایی !

ماری سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 ق.ظ

چه باحال!!!!!
خیلی وب آموزنده و خوبیه خانوم هپی...تبریک...ما که خیلی استفاده کردیم....هنوز هیشکدومشو درست نکردما البته
خلاصه مرسی واسه وقتایی که مهمون داریو حیرونی دسرو اینا چی درست کنی راهنمای خوبیه

من همش باید فکر تو باشم که پس فردا میری سر خونه زندگیت بلد باشی یه چیز درست کنی مادر

پروانه سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ http://p57979.blogsky.com

آخه من گشاد بنظرت میتونم درست کنم؟؟


ﺁﺭﻩ ﺑﺎﺑﺎ. ﮐﺍﺭﯼ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﮐﻪ.ﺭﺍﺣﺘﻪ.

ماری چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ق.ظ

من فداتون که اینقد بفکر مایی...دست شوما درد نکنه...تشکر منو پذیرا باش

خواهش میکنم ...پذیرا هستم..ایشالا فایده داشته باشه براتون.قربونت برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد