هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)
هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)

کله گنجشکی

 

از همین قلقلی ها تو فسنجون هم میندازن! 

 

  

 

 

من کله گنجشکی رو اینجوری درست میکنم! :)

البته مناااا.... بقیه دیدم یه جورایی خورشت..مورشت درست میکنن...

ببین پیازو رنده میکنی...بعد گوشت چرخکرده رو قاطی میکنی باهاش...خوب مشت و مالش میدی... بعد ادویه و نمک و فلفل و هر چی دم دستت دیدی که باعث میشه غذا خوشمزه تر بشه میریزی توش! مثلن از این پودر سوخاری ها :) حالا هر مارکی

بعد یه ذره ازش رو برمیداری..هی قلقلی میکنی....پرتاب میکنی محکم تو روغن داغ تا سرخ بشه و پخته بشه...

بعد میتونی با پلو ساده بخوری..میتونی با باقلا پلو بخوری..میتونی با زرشک پلو بخوری....

با ماست و سالاد هم بخوری خوشمزه میشه!

خلاصه همینا!

نظرات 14 + ارسال نظر
زوزو شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ب.ظ

روغنش چی باشه هم مهمه مثلا گوسفند نباشه

این که بله...سلیقه هم مهمه آدم داشته باشه!

آمارین شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:03 ب.ظ http://amarin.blogfa.com

این که قلقلی پلو میشه

هههههه! چه باحال..

مهتاب سادات شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ب.ظ http://zanechandom.blogsky.com/

به به عالی بود
آفرین هر چی درست میکنی دستورشو بذار اینجا مایم درست کنیم
بوس هپی جونم


فدات عزیزم..چشم.حتمن

ناعمه شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ب.ظ

ما بهش میگیم قل قلی پلوخیلیم دوسش دارممم

نوش جون عزیزم

شیرین یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ق.ظ

اماااااااااااااااااان از دست تو هپی جون

دلم آب شد.چقدر خوش سلیقه ای تو.معلومه که مزشم عالیه

میخوام همشو یه لقمه بچپونم تو دهنم به به

با اجازت من همه دستور غذاهاتو سیو میکنم که درستشون کنم.


قربونت ...
سیو کن عزیزم...نوش جون پیشاپیش..

ماری یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ق.ظ

چششششششششمممممممم انواعو اقسام مدلاشو درست میکنیم شما فقط بیا

مرسی عزیزم..کلی مهربونی و لطف داری.قربونت

a n o o یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ق.ظ

به به!


درست کن بخور عزیزم ..نوش جون

محمد یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ق.ظ http://shekarabad.blogfa.com

بایستی خیلی خوشمزه باشه .

بله خیلی

پروانه یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ب.ظ

من گوشت چرخ کرده دوست ندارم

فدام چی ؟میشی؟
باید خوشمزه درست بشه! منم هر کی درست کنه شاید خوشم نیاد!

مٍدا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:52 ب.ظ

لوووووووووللللللللل
من متنو نخونده فک کردم آلو رو برنجااااس
واییی عاشقققققق اون تیکه پرتاب کردنم ...بهدا برا شوهر آینده حتما درست میکنم فقط برا پرتابش ...مزه ش به درک میخواد خوب بشه میخواد بد مهم هیجانشه

آلو تو شهر شما این شکلیه؟ هی وایه بر من!

تو روحت با اون هیجاناتت!

هما(دختر بهار) یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ب.ظ

به به بسیار عالی
ممنون بانو هپی

قابلی نداشت!

مینا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ق.ظ http://www.ghandile-ehsas.blogfa.com

آره هپی ما هم خورشتی درستش میکنیم ولی فکر کنم اینم خوشمزه تر باشه...حتما درست میکنم...:*

قربونت عزیزم..نوش جونت باشه!

mehdi دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ب.ظ http://mehdimahmodzadeh.blogfa.com

سالهاست که گم کرده ام خودم را....
فراموش میشوم در میان آدمها...
من یک غریبه ی هر جای عالمم...
دام برا یخودم و عزیزانم تنگ میشود...
اما چه سود...
آنانکه بودنم را باور نداشته اند...
امروز مرا از یاد برده اند...
اما میدانم...
من به این ایمان دارم...
هستند کسانیکه مرا در پستوی ذهن خود...
گوشه ای جای دادند...
و تنهایی یک انسان را...
در میان این غبارها نخواسته اند...
و من دوستشان میدارم...
به اندازه...
تمام پروازهای یک کبوتر تازه پر کشیده...

ای بابا..ایشالا زود خودتون رو پیدا کنین..حیفی

خاطرات خانه کودکی سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ق.ظ

منم درست میکنم ..هههه
غذای روزای تنبلیمه

وهههههه..آره آره...من که واسه روز تنبلی دیگه قلقلی نمیکنم...همینجوری سرخ میکنم و میریزم قاطی پلو! :)
نوش جون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد