هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)
هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)

ته دیگ!

 

 

 

این که ته دیگ سیب زمینیه! قالب میزنی و میزاری ته دیگ! 

 

 

 

 

 

اینم نون تست بود که مونده بودم چیکارش کنم که ورداشتم قالب زدم و این شکلی گذاشتم ته دیگ! حتی میتونین نون ساندویچی که نمیدونن چیکارش کنین هم نازک نازک ببرین بزارین ته دیگ! 

نظرات 12 + ارسال نظر
زویا چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ب.ظ

یعنی رودم تو ریح این وبلاگ آشپزیت!!!

پاشو امشب یه کوکو ورمیشل درست کن عکس بگیر توضیح بده بخندیم دور همی


نمیخوام.بمون تو کف!

آمارین چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:29 ب.ظ http://amarin.blogfa.com

من برای ماکارونی دیب دمینی( مثلا یه چیز جدیده ) میزارم روشم زیره میپاشم وایییییییی خدا که چه خوشمزه میشه امتحان کن جواب میده. زردچوبه هم پاشیدی خوب میشه البته با زیره ها

وههههههه...چه عالی...منم دیب دمینی میزارم...ولی زیره نمیپاشوندم روش....این دفه این کار رو میکنم!
زردچوبه که پایه همه ته دیگ هام هست...
مرسی خانوم آشپز باشی

نونوش چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:15 ب.ظ

به به چه ته دیگ قشنگی شده مااااااااااااادر منم می خواممممممم

درست کنین و میل بفرمایین عزیزم!

ماری چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:03 ب.ظ

چقد ساده و البته زیبا و اشتها برانگیز
وبت جون میده واسه نو عروسایی که این ریزه کاریا رو بلد نیستن واقعا حال میکنم با وبت...آفرین
میشه جای زردچوبه از زعفرون استفاده کرد؟ زردچوبه تلخش نمیکنه؟


خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم دوست داری...
آره میشه استفاده کرد...زعفرون که هزار برار خوشمزه تر میشه

مهتاب سادات چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ

وای هنو هنرمندی

میگم من غذاهای ساده هم خوب بلت نیستم مثلن قرمه سبزی هام اصن خوب نمیشه تو چی؟ واسه تو خوب میشه؟ دستورشو بذار باشه نفسم؟


ای جان....آره خوب میشه...
باشه عزیزم میزارم برات حتمن....
قربونت برم

sahar چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ب.ظ

Baba ba kelaaaaaas

شیرین پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 ق.ظ



از دهنم داره آبشار نیاگارا سرازیر میشه

چقدر خوشگل و خوشمزس

درست بفرمایین و میل کنین عزیزم

گوش مروارید پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:27 ب.ظ

خیلی ایده جالبی بود ....ترای می کنم

آره ترای کن....معرکه میشه...نوش جون گلم

یسنا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ق.ظ

خانوم عرضم به درزت که:
تهدیگ سیب زمینی بسیار زیبا و شیک شده.امتحان میکنم و قالب میزنم.
تهدیگ بعدی فکر نمیکنی زغال شده؟چرا؟
و اما برنج!خام نیست؟ببخشیدا هپی شف جان من این برنج و بخورم یه یه روزی تو دلمم دم میکشه .
همیشه برنجات انقدر زنده است، اعتراف کن؟ بگو شوورت زخم معده داره!؟


زغال نشده که....مدلشه:))
خام هم نیس...برنج هندی بود فک کنم...اینجوری زنده و قد کشیده س
نه زخم معده نداره..

یسنا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ق.ظ

هپی شف!!!!!!
کامنتای من نمیرسه؟

چرا میرسه عزیزم :) دیر میرسه یه ذره

یسنا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:57 ب.ظ

دیر میرسسسسسسسه!یا
دیر تایید میششششششه لانتوری.

بی منو بزن...
گزینه سه درست است..

دانیال دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:26 ق.ظ http://danyal.ir

چه وبلاگ خوشمزه ای دارین ....
الان که اداره ام ولی به زودی حتما با همسرم مجددا به وبلاگتون سر میزنم
موفق باشید

نوش جون!
حتمن تشریف بیارین....
مرسییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد