هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)
هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)

لوبیا چیتی با پلو!

 

 

  

 

از نمای نزدیک!  

 

 

 

انگشتات رو نخوری یه وخ؟ 

 

 

لوبیا رو میپزونی...مث عدس!

بعد برنجتو هم میپزی...

میتونی از آب قرمز لوبیایی پخته شده بریزی تو آب برنجت که برنجت صورتی رنگ بشه!

بعد پیاز رو خرد میکنی..میریزی تو روغن سرخ بشه با زردچوبه و ادویه!

بعد لوبیا رو قاطی برنج میکنی...روغن پیاز رو میریزی روش!...زیره...دارچین هم میریزی روش!

بعد هم میزنی..جوری هم میزنی که به ته دیگ آسیبی نرسه!!!

با ماست و سالاد میخوریش!

نظرات 9 + ارسال نظر
آمارین سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:33 ب.ظ http://amarin.blogfa.com

جیگر اون کاسه پلاستیکیت رو برم یهویی اون وسط


آخره قشنگیه دکور بود!

ماری سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:02 ب.ظ

دلم خواست همین الان هوس کردم


وهههههههه
خوبه حالا نی نی نداری تو دلت!

مٍدا سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ب.ظ

چیسافتتتتتتتتتتتتت نمای نزدیک نزار لطفاااااااااا...یه وقت زن حامله از اینجا رد شه
از غذای بچه عکس میگیری
عشقولییییییییی سالاد شیرازیم اص یه وضی میخوامشااااا


ای جان...درست کن بوخور مادر..

زویا سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ب.ظ

بیشور...عجیجم...من امروز رفتم سرخوش لیدی فینگر بخرم...بعد آقاهه گفت 25 تومن...بعد من گفتم خب شیکم کوفت بخوره تیرامیسو نخوره...بنابراین نخریدم اما شیکمم به عقلم پیروز شد و رفتم پتی بور خریدم و درست کردم....شف عزیز....تیرامیسویم بی نهایت شیرین شد چون موقع هم زدن گفتم این آشپز هیچی بارش نیست و بره باباااااا ...بنابراین شکرش را تا توانستم زیاد کردم...قیافه تیرامیسو ماااااااااه....حیفه دو تا موزی که توش ریختم...مجبور شدیم با چایی بخوریم یه وععععضی...من از این درس این نتیجه رو گرفتم که شکر کم باشد می توان رویش پاشید اما زیاد باشد باید با چای تلخ بخوریم و اصلا چه مهنی دارد که ما باز هم تیرامیسو بخوریم!!!


ینی کشته مرده اون تغیر دکور و دستور تیرامیسو هستم..
یه وبلاگ آشپزی بزن همکار بشیم بخندیم!

یسنا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ب.ظ http://razhaieman.blogfa.com

ینی تو منو مسواک کردی انقد آب دهنمو قورت میدم میام اینجا.
قاشق دهنیت تو حلقم.


ﺑﺎﺷﻪ ﺗﻮ ﺣﻠﻘﺖ.ﺗﻮ ﺭﻭﺣﺖ ﺍﺻﻦ

یسنا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ http://razhaieman.blogfa.com

من این غذا رو با لوبیاچیتی پزیده بودم.
غذای ساده و مقوی و خوشمزه.


ﻧﻮﺵ ﺟﻮﻥ ﻋﺰﻳﺰﻡ.ﺧﻌﻠﯽ ﻣﻌﺮﮐﻪ س.

یسنا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ب.ظ http://razhaieman.blogfa.com

من این غذا رو با لوبیاچیتی پزیده بودم.
غذای ساده و مقوی و خوشمزه.

ﺧﺒﺒﺒﺐ ﺣﺎﻼﺍﺍﺍﺍ.ﻳﻪ ﺩﻓﻪ ﮔﻔﺘﯽ ﻓﻬﻤﻴﺪﻳﻢ

ناعمه چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ب.ظ http://sorena-baran.blogfa.com/

دوفس دارممممم دوفس دارممممممم

ﺑﺪﻭ ﺩﺭﺳﺖ ﮐﻦ ﺑﻮﺧﻮﺭ

مینا پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ http://www.ghandile-ehsas.blogfa.com

واااای هپی منم لوبیا پلو به شیوه خودم درستیدم دیدنی!!!
پیازداغ گرفتم گوشتُ تیکه های ریز کردم توی پیاز سرخ کردم یه قاشق رب و ادویه جات هم سرخ کردم هویج نگینی ـه ریز کردم ریختم توش لوبیا هم ریختم آب هم به مقدار کم ریختم توی زودپز(چون میرم سرکار وقت ندارم توی قابلمه بپزم)وگذاشتم حسابی پخت تا همه آب بخار شد و یه مخلوط غلیظی از گوشت و لوبیا و هویج موند...بعد برنج آبکش کردم و ریختمش لابه لای برنج...
چی شد!!!
ولی طعمش خوب بودااااا همسری دوتا بشقاب خورد دیدم داره میترکه قاشق چنگالُ ازش گرفتم زود سفره رو جمع کردم
یه همچین خانوم ـه مبتکری ام من


این مدلی هم که تو درست کردی باید معرکه شده باشهههههه
ای ولللللللللللللل
کلی لایک واسه ابتکار خوشمزت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد