هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)
هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)

ته چین قالبی!

خوب اینم یکی از چیزاییه که میشه تو همه مهمونی ای درست کرد و به سفره هم قشنگی خاصی عطا می کنه! 

  

 

سوالی داشتین دوستان هپی شف  در خدمت شماست 

 

 

اگه قالب داشتی که هیچی ....اگه نداشتی هم تو قابلمه یا تابه تلفلون درست کن ..

این قاالب من چدن بود البته! در هم نداشت که با فویل روشو بستم و با چنگال هم سوراخ سوراخ کردم که بخار هاش بیاد بیرون!

برنجتو تا موقع آبکش کردن میرسونی!

بعد مرغی که پزیدی رو رو ریش ریش میکنی!

بعد مرغ رو با یه عالمه زعفرونی که دم کردی و تخم مرغ و ماست قاطی میکنی!

یا میتونی برنجت رو تنها با زعفرون و تخم مرغ و ماست قاطی کنی...

بعد لایه لایه برنج بریزی بعد یه لایه مرغ ریش ریشی...میتونی تو این لایه لایه چیدن ها ..زرشک هم بپاشونی اون وسطا!

بعد بزاری 45 دقیقه این پزیده بشه واسه خودش!

بعدم برمیگردونی خییلی شیک میخوریش!

واسه تزیین هم میتونی خلال پسته و بادوم و زرشک بریزی روش!

که من الان عکس این مدل تزیین رو نداشتم رو این سیستم! بعدن اگه باز درست کردم با اون تزیین هم میزارم شما حالشو ببرین!

مرغی رو که من میپزونم !

مرغ رو با نمک و فلفل و زردچوبه و پیاز و ادویه هندی که فک کنم فلفل قرمز و پودر کاری قاطیه هم میریزم توش! با نصف لیوان آبلیمو ! ینی من مرغم رو با ادویه خوشمزه میکنم!

اون آب مرغ رو هم میزارم تو فریزر واسه سری بعد سوپ درست میکنم!

بله خلاصه همینا!

نظرات 8 + ارسال نظر
مٍدا یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:22 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ (جواب نظر اون پایینی)...می بینی بخدا اصن یه وضی گرفتارم کاش یکی بود یکی از کارامو میکرد...درس...سرکار..امتحان...دعوا با خواهرشوهرو...خوندنت که میخونم فدات شم ولی ببخشیدا نظر نمیدم ..جبران کنیم ایشالاااا
بوس بوسیییییی عشخمممممممم


همیشه در هر کجا شادیت آرزوی من است ای دوست!

آمارین یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:21 ب.ظ http://amarin.blogfa.com

هپی جان تو تخم مرغ کامل میریزی یا فقط زرده؟


والا اگه زرده رو بندازی خوب تر میشه
ولی من کامل میندازم و به جایی هم برنمیخوره!
تو چی؟:))

Banafsheh یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:05 ب.ظ

vaaaaaaaay, in cheghadr ghashange, man kheili in Ide ro doost dashtam, khoda kheiret bede azizam, man raftam ino emtehan konam, kheili ghashango shik o sade boood, dastet dard nakone, booooooooooooos


قربونت عزیزم..چشمات قشنگ میبینه
نوش جون پیشاپیش.خواهش میکنم
حالشو ببر.

مینا یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:13 ب.ظ http://www.ghandile-ehsas.blogfa.com

واااای هپی این چقدر خوشمزه است....الان دقیقا میتونم بفهمم مزه اش چه جوریه...به به رویاییه مزه اش...
کاش یکی بود برا من از اینا درست میکرد از سر کار که میومدم داغ داغ میخوردم...

آره خوب..جات خالی!
منم دوس داشتم یکی واسم اینا درست میکرد میخوردم....
هیییییی

یسنا سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:32 ب.ظ

عطا میبخشششه.پاشو جمع کن اونور پهن کن.
ینی شوهرت غش کنه واست که تو انقدر خوش دست پخت و باذوقی.
کوفتشم بشه البته.
من حامله باشم تکلیف چیه بیششششششور.


خوووووووووب حالاااا
یکی تو رو بگیره !
بی بگی بخور اصن ...

لیدی :) سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:18 ب.ظ http://ramam.blogfa.com

خو من نه آشپزی بلدم نه مامانم خونس:|

الا که گشنم شد با دیدن این شیزای خوشمزه تکلیف چیه


ای جان.. من چه بکنم برات؟
ایمیل کنم؟
غذا درست کنم پست کنم؟
چرا منو تو این موقعیت قرار میدی اصن دخترم؟

مامان امی تیس و آترین یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ق.ظ http://emitis1388.blogfa.com

سلام خانوم خوشگله با این غذاهای خوشگلت
بببینم این ته چین رو وقتی توی قالب ریختیم باید توی فر بذاریم یا روی گاز؟!

سلام به روی ماه شما مامان عزیزم!:)
من روی گاز درست کردم! قالبم در نداشت که با فویل روشو پوشوندم!
بعد با چنگال سوراخ سوراخش کردم!
راحته!
لذت ببر و حال کن دوست جان!
قربانت

یسنا دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:03 ب.ظ http://www.saba74j.blogfa.com

سلام عزیزم ادرس وبلاگت روگم کردم یه سوال این ته چین رو فقط یه مقداری ازبرنجش رو باماست وزعفران قاتی میکنی یاکلش رو باید ماست وزعفرون مالیش کنی ؟ ینی لایه های بعدی برنج برنح ماست زعفرونی ولابلا مرغ وزرک بریزیم یا فقط لایه اول بقیش برنج ساده ؟بیاتووبم جواب بده عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد