هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)
هپی شف

هپی شف

تهیه انواع به به های خوشمزه! :)

کیک کالباس!

اینم یه نوع کیک جینگولی ! 

 

 

 

 

 

حالشو ببر و نوش جون!  

 

هپی شف

 

 

 

میای نون تست رو اون 4 گوشش که خشک تره با قیچی میچینی ...نگه میداری واسه فردا ظهرت بعنوان ته دیگ استفاده میکنی! چه تز هایی من میدم این وسط!!احسنت!

بعد میدونی این در اصل کیک مرغ بود...بعد من دیدم بیام با کالباس درست کنم!

کالباس رو رنده میکنی...با فلفل سبز خورد شده و سس مایونز و خیارشور و پیچ و مهره و چایی خشک و هر چی دم دستت بود و دیدی اگه اضافه کنی خوشمزه تر میشه میریزی تو کاسه! هم میزنی!

من کلن عشق چیزای لایه لایه دارم!

بعد ته ظرف نون تست میزاری...بعد این مواد رو روش پهن میکنی...لایه بعد باز نون تست!

تا لایه آخر که نون تست میزاری...

روی لایه آخر سس مایونز رو با یه ذره ماست هم میزنی می مالی قشنگ روی نون که مث کیک بشه!

بعد تزیین میکنی!

حالااا یه چیز دیگه //// که میتونی الویه درست کنی حتی بزاری روی لایه لایه های بین نون تست!

و به همین صورت و شکل در بیاری!

نظرات 4 + ارسال نظر
ماری شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:36 ق.ظ

خانووووووووم عاشق غذاهاتونم با لایه های متعدددددد...میگم شخصیتتوم چند لایس؟؟؟؟
دم شما گرم دست شما مرسی که مارو از شر برنجو خورش راحت کردی با این غذاهات
پس بجای کالباس میتونیم مرغ ریش ریش کنیم توش؟


قربون شوما خانوم!
بل بلههههههههههه...مرغ ریش ریش شده له شده! با فلفل سبز و سس مایونز و اگه خواستی یه قاشق ماست چکیده! و گردوی آسیاب شده!
خوب میشه!
درست کن..نوش جونت عزیزم

شیرین شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ

تاحالا نخوردم از اینا باید حتما بدرستمش

چقدر دیزاینش خوشگله خخخخخخخخخخخخخ به قول بفرمایید شامیا

خداییش سلیقت معرکس دختررررررررررررررررررررر

دمت گرم هپی باشی همیشه هپی جونم


اوهوم درست کن..کلی معرکه س!
قربونت برمممممممممم
کلی مرسی از تعریفتتتتتتتت

monir شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.monir22.blogfa.com

منو به فرزندی قبول میکنی برام از اینا درست کنی بخورم


ای جونم...بله عزیزم...

آمارین شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ق.ظ http://amarin.blogfa.com

اینو خیلی دوس دارم نمیدونم چرا طلسمش نمیشکنه درستش کنم

ای جان...ایشالا درست کنی و حالشو ببری!
خیلی ساده س!
ساده تر از اونچه که فکرشو بکنی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد